Trip2Thailand.reismee.nl

De eerste stappen in Thailand..

Waren zoals Nederlanders gewend zijn: Regenachtig! Na een vlucht van ruim 11 uur ben ik aangekomen op het vliegveld van Bangkok. De reis was prima maar lang. In het vliegtuig zat ik tussen twee rustige en stille mensen, een Engelsman en een Fransman. Tijdens de vliegreis kreeg ik heerlijke maaltijden en er was drinken in overvloed. Hoewel ik het bij wat biertjes hield waren mijn buren al flink aan de cognac.

Ik was van plan om te gaan slapen tijdens de reis, helaas is hier niet veel van gekomen. De eerste uren blijven de stewardessen maar met drinken en eten komen waardoor ik natuurlijk niet in slaap wou vallen. Daarnaast had KLM een interactief mediasysteem met honderden films, duizendenliedjes, tientallen games en allemaal andere gadgets. Dit schermpje had iedereen voor zich en je kon zelf kiezen wat je wou. Na enige tijd muziek luisteren heb ik de film Salt opgezet en vervolgens IP Man. Hierna heb ik even gepokert, dit kon je doen met de andere mensen in het vliegtuig.

De vlucht verliep met af en toe wat turbelensie hierdoor liepen we enige vertraging op en konden we niet gelijk bangkok airport binnenvlieg. Dit resulteerde in enkele rondjes vliegen boven Bangkok. Erg grappig, zeker ook om de trackingservice van KLM te bekijken waarmee je het exacte spoor en richting van het vliegtuig kan zien. Uiteindelijk ben ik goed geland in het regenachtige Bangkok. Ik weet dat het regenseizoen is hier, maar toch had ik het niet zo slecht verwacht. Dit schijnt de komende weken nog wel aan te houden dus bruin worden zit er wellicht niet in.

Het vliegveld was erg groot, na een kilometer lopen was ik bij de bagageband. Dit ging allemaal zeer snel en na het afwijzen van wat illegale Thaise taxi chauffeurs heb ik de trein naar mijn hotel opgezocht (nog steeds met mijn dikke trui aan).

Momenteel zit ik in het Hotel Nasa Vegas. De buitenkant zag er al prachtig uit. Vele palmbomen en fonteinen en bij binnenkomst enkele zeer mooie zee aquaria. Het hotel verder heb ik nog niet herkent aangezien ik na het inchecken direct naar mijn kamer werd begeleidt. De kamer is zeer groot (voor de mensen die wel eens naar Parijs of Londen zijn geweest, twee keer zo groot ongeveer) en dat voor 53 euro voor 4 nachten!

Reacties

Reacties

Dirma

Je kamer ziet er super uit en wat fijn dat er een bad inzit!
Gelukkig ziet de weersvoorspelling voor Bangkok er de komende dagen wat beter uit, minder regen!
Ik zie dat het bij jou al 23.45 uur is, dus welterusten en heel veel plezier daar, wij houden je reisblog elke dag in de gaten! Dikke kus mam

Wilma & Rob

Hoi Michel, zo te lezen heb je een goede reis gehad, tegen zoveel eten en drinken zeg je (Trippie hè) geen nee!! Prachtige hotelkamer. We wensen je nog een fijne tijd daar aan de andere kant van de wereld en volgen je blog. Groet Wilma & Rob

Michel

Bedankt voor de reacties en het volgen! Momenteel heb ik goed internet in het hotel! Ik hoop dat dit de volgende verblijven ook zo is zodat ik jullie allen op de hoogte kan houden. Groetjes Michel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!